ikona rejsy do Szwecji
Kup bilet online 5 % taniej

Pasażerowie piesi

Ceny za przejazd promem Polonia lub Skania

Cennik na bilety promowe do Szwecji ważny w terminach 1/02-30/03/2017; 8/05-13/06/2017; 4/09-14/12/2017; 15-31/01/2018

cennik_pieszy Pasażerowie piesi
Pokaż ceny w:   
Pasażerowie bilet w jedną stronę bilet w obie strony
bilet w jedną stronę bilet w obie strony
pieszy
dorośli
195.50 pln
345 pln
195.50 pln
345 pln
02_czlowiek_dolat7
dzieci do 7 lat
bezpłatnie
bezpłatnie
bezpłatnie
bezpłatnie
mlodziez emeryci_rencisci
dzieci i młodzież (8-16 lat) uczniowie i studenci (do 26 lat)
renciści/emeryci
149.50 pln
276 pln
149.50 pln
276 pln
pies
pies/kot
94.30 pln
165.60 pln
94.30 pln
165.60 pln
06_rower
rower
bezpłatnie
bezpłatnie
bezpłatnie
bezpłatnie


Kup bilet

Ceny za przejazd promem Polonia lub Skania

Cennik na bilety promowe do Szwecji ważny w terminach 31/03-7/05/2017; 14/06-3/09/2017; 15/12/2017-14/01/2018

cennik_pieszy Pasażerowie piesi
Pokaż ceny w:   
Pasażerowie bilet w jedną stronę bilet w obie strony
bilet w jedną stronę bilet w obie strony
pieszy
dorośli
207 pln
363.40 pln
207 pln
363.40 pln
02_czlowiek_dolat7
dzieci do 7 lat
bezpłatnie
bezpłatnie
bezpłatnie
bezpłatnie
mlodziez emeryci_rencisci
dzieci i młodzież (8-16 lat) uczniowie i studenci (do 26 lat)
renciści/emeryci
156.40 pln
289.80 pln
156.40 pln
289.80 pln
pies
pies/kot
105.80 pln
184 pln
105.80 pln
184 pln
rower
rower
bezpłatnie
bezpłatnie
bezpłatnie
bezpłatnie


Kup bilet

Z dniem 24 października 2016 roku uległa zmianie wysokość dodatku paliwowego i ekologicznego w przewozach pasażerskich.


Nowy poziom dodatku paliwowego i ekologicznego wynosi łącznie 15 SEK od osoby w jedną stronę.

Opłaty za przewóz nie zawierają dodatku paliwowego i ekologicznego oraz opłaty za miejsce w kabinie oraz inne towary lub usługi dostarczane lub świadczone na promie.


Ostateczne dane osób korzystających z ofert dla pasażerów zmotoryzowanych, muszą być podane nie później niż 24 godz. robocze (pon.-pt. 7:00-20:00 i w sob. 8:30-15:30) przed rozpoczęciem rejsu, wynikającym z rozkładu. W przypadku zgłoszenia dodatkowych osób w samochodzie w dniu wyjazdu (bezpośrednio na terminalu), osoby te będą zobowiązane do wykupienia biletu promowego według cennika z taryfy bez samochodu (bilet na prom dla osoby pieszej).

Zniżki 


  • 5% za rezerwację przejazdu online
  • 10% posiadacze kart (dotyczy tylko opłat za przewóz, nie sumuje się z innymi zniżkami) Euro<26, ISIC, ITIC, Motormännens Riksförbund, Caravan Club (S), SMC, GITc
  • 15% dla posiadaczy Srebrnej Karty Selgros
  • 25% dla posiadaczy Złotej Karty Selgros
  • 10% dla posiadaczy Karty Kibica Pogoni Szczecin

Zniżki dotyczą biletów z oferty podstawowej, z wyłączeniem oferty Bilet do Kopenhagi oraz karnetów 10-przejazdowych. Nie obowiązują w przypadku promocji i ofert specjalnych. Zniżek z różnych kart nie można łączyć.

Prezentowane oferty nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 i nast. Kodeksu cywilnego.

Unity Line oferuje dla pasażera pieszego bilety promowe do Szwecji (bilety na prom Polonia lub Skania).

W przypadku rezerwacji przejazdów na wybrane dni w okresach 31/03-7/05.; 14/06.-3/09.; 15/12/2017-14/01/2018 obowiązuje warunek opłacenia rezerwacji w ciągu 7 dni od jej dokonania.


Nie opłacenie rezerwacji w wymaganym terminie będzie skutkowało jej automatycznym anulowaniem.


W przypadku opłacenia rezerwacji  Klient jest uprawniony do zwrotu przedpłaty tylko w przypadku anulowania rezerwacji nie później niż na 14 dni przed dniem rozpoczęcia planowanego przewozu. W przypadku anulowania Rezerwacji przez Klienta w terminie późniejszym przedpłata nie podlega zwrotowi. W takiej sytuacji Klient jest uprawniony jedynie do zmiany Rezerwacji na inny termin uzgodniony z Przewoźnikiem i zaliczenia przedpłaty na poczet przewozu w zmienionym terminie.

W przypadku zmiany terminu, w którym nie będzie już dostępna kabina (w przypadku rezerwacji z kabiną - nie dotyczy karnetów z kabiną GRATIS i ofert promocyjnych z kabiną GRATIS), Pasażerowi będzie przysługiwał zwrot za niewykorzystaną kabinę.
Aby otrzymać zwrot należy złożyć prośbę o zwrot w formie pisemnej na adres reklamacje@unityline.pl lub adres firmy dostępny na unityline.pl. Zwroty za opłacone a niewykorzystane przejazdy zgodnie z  niżej opisanymi warunkami zwrotów i anulacji.


W przypadku zmiany daty wykorzystania usługi przewozu z kabiną/miejscem w kabinie, po jej opłaceniu,  na datę, na którą nie ma dostępnych wolnych kabin/miejsc w kabinach (dotyczy karnetów 10-przejazdowych z kabiną GRATIS oraz innych ofert promocyjnych z kabiną GRATIS), Pasażerowi nie przysługuje zwrot za niewykorzystaną kabinę/miejsca w kabinie.


W powyższej sytuacji istnieje możliwość ponownego wykupienia kabiny/miejsca w kabinie bezpośrednio na promie zgodnie z obowiązującym cennikiem, pod warunkiem, że kabiny będą dostępne w sprzedaży 30 minut po odpłynięciu promu z portu. Po dokonaniu takiego zakupu bezpośrednio na promie, Pasażer może ubiegać się o zwrot kosztów za zakupioną kabinę/miejsce w kabinie, po uprzednim złożeniu w formie pisemnej reklamacji oraz dostarczeniu oryginału dowodu zakupu. Prośbę o zwrot wraz z dowodem zakupu można przesłać na adres dostępny na stronie internetowej unityline.pl lub na reklamacje@unityline.pl.

Zadzwoń

91 35 95 600


poniedziałek-piątek: 7.00-20.00 

sobota: 8.30-15.30 



Bilety promowe do Szwecji

Oferowane przez Unity Line bilety na prom dostępne są bezpośrednio ze strony internetowej oraz u polskich i zagranicznych agentów. Rezerwacji kabin na promy do Szwecji najlepiej dokonywać z wyprzedzeniem, zwłaszcza jeśli chodzi o prom Świnoujście - Ystad. To najczęściej wybierany kierunek, jeśli chodzi o rejsy do Szwecji. Nasze promy gwarantują, że każda podróż do Skandynawii będzie komfortowa i bezpieczna. Sprawdź ceny na bilety promowe do Szwecji. Poznaj ofertę Unity Line.






Sprawdź rozkład rejsów promów ze Świnoujścia do Szwecji.

DO GÓRY

Ważne informacje

Oferta cargo

O Unity Line

Dołącz do nas

Strefa agenta Zaloguj się Wersja mobilna